Je beschikt over de volgende documenten

  • Arbeidsovereenkomsten van de werknemers
  • Loonstroken van de werknemers
  • Personeelshandboek
Download dossier

Testcase 10

Projectleider Bram Dijkstra heeft signalen gekregen van een opdrachtgever dat een groepje werknemers te vaak te laat op locatie komt. De afspraak is dat iedereen beschikbaar moet zijn om 7.00 uur voor een korte werkbespreking om rond 7.15 uur het werk te starten. De bus met de Heiers is sinds de start van het project (drie weken geleden) in totaal al 5 keer te laat gekomen, waardoor ze tijdens de werkbespreking of daarna aankomen. Lenny van Beek is hier door de opdrachtgever op aangesproken en die beloofde twee keer beterschap, maar het te laat komen ging door en dus meldde de opdrachtgever dit bij Bram. Bij eerdere opdrachten speelde dit ook wel eens.

Je weet dat de groep gezamenlijk vertrekt van de vestiging van Grondig BV (Lage Weide 419, 3599 ZZ te Utrecht) en moet reizen naar de opdracht aan de Willem Barentszstraat 51-53 te Veenendaal.

Het gaat om de volgende groep werknemers:   

  • Lenny van Beek – Heier I – Bestuurder bus – (Prins Hendriklaan 198, 3983 CD Amersfoort)
  • Sander Mulder – Heier II (Rijnlaan 200, 3616 CD Blaricum)
  • Bram Berends – Heier II (Beatrixstraat 146, 3735 EF Houten)
  • Kees Spoelstra Heier II (Prins Hendriklaan 192,            3401 EF               Maarssen)

Je doet navraag bij Lenny en deze geeft aan dat het te laat komen de schuld is van Berends die iedere keer een ander excuus heeft. Berends zou dan aangeven: ‘Heeft de wekker niet gehoord, auto bij de garage, verkeer zat tegen, etc.’  Iedere keer is hij als hij te laat is gebeld door Lenny en ook na aankomst is Berends er in de Bus op aangesproken.

Wat ga je doen en hoe pak je dat aan?

Iedere stap die je overweegt leg je aan AI voor en je laat ook alles wat je wilt doen door AI voorbereiden. Alles heb je tot in de details uitgewerkt en voorbereid.